diumenge, 25 de febrer del 2018

3 i 4 de març, primera trobada de Crida Contra el Racisme al País Valencià.

El pròxim 3 i 4 de Març anem a realitzar la primera trobada de Crida Contra el Racisme al País Valencià. Aquest encontre serà a Alcoi, on acollirem el nucli de Crida Contra el Racisme Vega Baja - Baix Segura.
En aquest encontre, compartirem preocupacions, treballarem en millorar la nostra tasca i teixirem millors relacions entre els diferents nuclis que conformen el projecte de Crida Contra el Racisme en el País Valencià.
Per descomptat, animem a participar a tothom qui vulga conèixer-nos, veure que estem preparant i treballar conjuntament per unes comarques lliures de feixisme, racisme i xenofòbia. 
➡️ Per contactar-nos podeu fer-ho mitjançant les nostres pàgines de Facebook o el nostre correu:
Correu electrònic: CridaCr@gmail.com



___________________________________

El próximo 3 y 4 de Marzo vamos a realizar el primer encuentro de Crida Contra el Racisme en el País Valenciano. Este encuentro será en Alcoi, donde acogeremos el núcleo de Crida Contra el Racisme Vega Baja - Baix Segura
En este encuentro, vamos a compartir preocupaciones, trabajar para mejorar nuestra tarea y tejer mejores relaciones entre los diferentes núcleos que conforman el proyecto de Crida Contra el Racisme en el País Valenciano.
Por supuesto, animamos a participar a todo el mundo que quiera conocernos, ver que estamos preparando y trabajar conjuntamente por unas comarcas libres de fascismo, racismo y xenofobia. 
 Para contactarnos podéis hacerlo mediante nuestras páginas de Facebook o nuestro correo:
Correo electrónico: Cridacr@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada