dilluns, 27 de novembre del 2017

30 Nov. Declarem Oriola lliure de feixisme, racisme i xenofòbia

Gent del Baix Segura, tenim una gran notícia que anunciar-vos. El pròxim 30 de novembre presentarem la moció en el plenari de l'Ajuntament d'Oriola per a declar a la capital de comarca "ciutat lliure de feixisme, racisme i xenofòbia". Oriola seria el segon municipi de la comarca a sumar-se a aquesta iniciativa i el quart de la comunitat.
Però, què inclou aquesta moció? En els pròxims dies realitzarem un post, com vam fer al cas de Guardamar del Segura, enunciant els punts de la mateixa. No obstant allò, podem adelantar que la moció té, com a punts a destacar, la creació d'una "Taula per la Interculturalitat", on el càrrec públic i totes les organitzacions que vulguen podran sumar-se. En aquesta taula es portaran a terme estratègies per a aturar el discurs racista i xenòfob que, a dia d'avui, camina per la nostra societat. Un exemple seria la creació de campanyes antirumors o activitats que permeten l'acostament cultural. Un altre dels punts consisteix en posar a disposició de la ciutadania un número telefònic, mitjançant el qual poder denunciar pintades i adhesius de caràcter feixista, racista i xenòfob.
Per açò, us esperem el dia 30 de novembre, sobre les 12:00, al plenari de l'Ajuntament d'Oriola per a recolzar la moció. És molt important demostrar que som majoria els i les que apostem per la interculturalitat, la diversitat i la solidaritat.
Des de Crida Contra el Racisme estem molt contentes a causa de l'acceptació que està tenint el projecte. Poc a poc, pas a pas, construïm entre tots i totes, unes comarques lliures de feixisme, racisme i xenofòbia.






Gente de la Vega Baja, tenemos una gran noticia que anunciaros. El próximo 30 de noviembre presentaremos la moción en el plenario del Ayuntamiento de Orihuela para declar a la capital de comarca "ciudad libre de fascismo, racismo y xenofobia". Orihuela sería el segundo municipio de la comarca en sumarse a esta iniciativa y el cuarto de la comunidad.
Pero, ¿qué incluye esta moción? En los próximos días realizaremos un post, como hicimos en el caso de Guardamar del Segura, enunciando los puntos de la misma. No obstante, podemos adelantar que la moción tiene, como puntos a destacar, la creación de una "Mesa por la Interculturalidad", donde el cargo público y todas las organizaciones que quieran podrán sumarse. En dicha mesa se llevarán a cabo estrategias para frenar el discurso racista y xenófobo que, a día de hoy, camina por nuestra sociedad. Un ejemplo sería la creación de campañas antirrumores o actividades que permitan el acercamiento cultural. Otro de los puntos consiste en poner a disposición de la ciudadanía un número telefónico, mediante el cual poder denunciar pintadas y pegatinas de carácter fascista, racista y xenófobo.
Por eso, os esperamos el día 30 de noviembre, sobre las 12:00, en el plenario del Ayuntamiento de Orihuela para apoyar la moción. Es muy importante demostrar que somos mayoría los y las que apostamos por la interculturalidad, la diversidad y la solidaridad.
Desde Crida Contra el Racisme estamos muy contentas debido a la aceptación que está teniendo el proyecto. Poco a poco, paso a paso, construyamos entre todos y todas, unas comarcas libres de fascismo, racismo y xenofobia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada