dimecres, 12 d’abril del 2017

14 abril,presentació Crida Contra el Racisme

Vos presentem amb molta il·lusió l'acte que hem preparat per al pròxim divendres dia 14 d'abril al Club d'Amics de la UNESCO.
Arrancarem a les 18:15h amb la presentació de la Plataforma Crida Contra el Racisme, per part de les activistes que en formem part, on explicarem el procés de reflexió i creació de la iniciativa, la problemàtica actual a la nostra comarca i l'horitzó futur col·lectiu pel que treballem.
En acabar aquesta, des de l'altra banda del mediterrani podrem gaudir, de forma inèdita, de la projecció del documental "ALBA DAURADA UN ASSUMPTE PERSONAL" i posterior col·loqui amb la directora i periodista grega Angelique Kouranis i dos membres més del projecte.
«Si mi compañero es judio, mi hijo gay, mi otro hijo anarquista, yo feminista e hija de migrantes, el dia que Amanecer Dorado tomara el poder nuestra única duda sería el vagón en el que nos meterían»
Angeliki Kourounis, Periodista i directora.

I com no podria ser d'altra forma, a les 21h conclourem la jornada a l'Ateneu Popular Panical amb un sopar de germanor amb menjar casolà a preus populars amenitzat amb artistes en directe. Els fons recaptats del menjar aniran destinats a l'autogestió del treball de la Plataforma.
Sols ens queda animar-vos a tots i totes a gaudir de la jornada i demanar-vos que ens ajudeu a fer rodar la convocatòria per tota la comarca!
Moltes gràcies. Seguim!

                         ____________________________________________________


Os presentamos con mucha ilusión el acto que hemos preparado para el próximo viernes dia 14 de abril en el Club d’Amics de la UNESCO.
Arrancaremos a las 18:15h con la presentación de la Plataforma Crida Contra el Racisme, por parte de las activistas que formamos parte, en la que explicaremos el proceso de reflexión y creación de la iniciativa, la problemática actual en nuestra comarca y el horizonte futuro colectivo por el que trabajamos.
En terminar ésta, desde la otra orilla del mediterráneo podremos disfrutar, de forma inédita, de la proyección del documental “AMANECER DORADO UN ASUNTO PERSONAL” y posterior coloquio con la directora i periodista griega Angelique Kouranis y dos miembros más del proyecto.
«Si mi compañero es judío, mi hijo gay, mi otro hijo anarquista, yo feminista e hija de migrantes, el dia que Amanecer Dorado tomara el poder nuestra única duda sería el vagón en el que nos meterían»
Angeliki Kourounis, Periodista i directora.

Y como no podría ser de otra forma, a las 21h concluiremos la jornada en el Ateneu Popular Panical con una cena de “germanor” con comida casera a precios populares amenizada por artistas en directo. Los fondos recaudados de la comida irán destinados a la autogestión del trabajo de la Plataforma.
Solo nos queda animaros a todos y todas a disfrutar de la jornada y pediros que nos ayudéis a hacer rodar la convocatoria por toda la comarca.
Muchas gracias. Seguimos!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada