dijous, 25 de maig del 2017

Declarem Alcoi Ciutat Lliure de Feixisme, Racisme i Xenofòbia!

Després de molta feina durant els últims mesos per part de tots els col•lectius, entitats, veïns i veïnes que integren la plataforma, estem molt contentes de poder presentar-vos l’oportunitat que hem aconseguit obrir a la Ciutat d’Alcoi.
Des de la Plataforma Crida Contra el Racisme, el proper dilluns dia 29 de maig presentarem la ‘’Moció per a declarar-se espai lliure de racisme, feixisme i xenofòbia’’ al Plenari de l’Ajuntament d’Alcoi que tindrà lloc a les 19:00h en el propi consistori.
Aquest és un pas molt important, ja que suposa el posicionament clar i ferm contra les activitats obertament xenòfobes, discriminatòries i racistes que s’han començat a realitzar en la nostra ciutat, d’un consistori que representa institucionalment a més de 59.000 veïns i veïnes.
Si la moció s’aprova, estaríem davant un tret molt rellevant per a mostrar que Alcoi, la ciutat més gran de la nostra comarca, seria el primer municipi en declarar-se lliure de racisme, feixisme i xenofòbia al País Valencià, junt amb Burjassot ón ja es va aprovar una moció amb caraceterístiques similars, i d’aquesta manera afirmant que les idees intolerants no tenen cabuda a la nostra societat.
És per això que vos convidem a acudir al plenari i que cap persona es quede a casa. Necessitem la força i la il•lusió de tota la ciutadania de la comarca per a aconseguir declarar Alcoi com el primer municipi lliure de feixisme, racisme i xenofòbia del País Valencià.
Perquè hem de fer valdre que som majoria les persones que rebutgem les idees intolerants als nostres pobles i a les nostres vides, tots i totes a l’ajuntament d’Alcoi el pròxim dilluns a les 19h!


Después de mucho trabajo durante los últimos meses por parte de todos los colectivos, entidades, vecinos y vecinas que integran la plataforma, estamos muy contentas de poder presentaros la oportunidad que hemos conseguido abrir en la Ciudad de Alcoy.
Des de la Plataforma Crida Contra el Racisme, el próximo lunes 29 de mayo presentaremos la ''Moción para declararse espacio libre de racismo, fascismo y xenofobia'' en el Pleno del Ayuntamiento de Alcoy que tendrá lugar a las 19:00h en el propio consistorio.
Este es un paso muy importante, ya que supone el posicionamiento claro y firme contra las actividades abiertamente xenófobas, discriminatorias y racistas que se han empezado a realizar en nuestra ciudad, de un consistorio que representa institucionalmente a más de 59.000 vecions y vecinas.
Si la moción se aprueba, estaríamos delante de un hecho muy relevante para mostrar que Alcoy, la ciudad más grande de nuestra comarca, sería el primer municipio en declararse libre de racismo, fascismo y xenofobia en el País Valencià, junto con Burjassot donde ya se aprobó una moción de características similares, y de esta manera afirmando que las ideas intolerantes no tienen cabida en nuestra sociedad.
Es por eso que os invitamos a acudir al pleno y que ninguna persona se quede en casa. Necesitamos la fuerza y la ilusión de toda la ciudadanía de la comarca para conseguir declarar Alcoy como el primer municipio libre de fascismo, racismo y xenofobia del País Valencià.
Porque hemos de hacer valer que somos mayoría las personas que rechazamos las ideas intolerantes en nuestros pueblos y en nuestras vidas, todas y todos al ayuntamiento de Alcoy el próximo lunes a las 19h!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada